vrijdag 2 december 2011

Ruilzaadjes!!!!! Ze zijn er!!!

Het is zover.  De ruilzaadjes zijn aangekomen!  En ze zien er vrij eigenzinnig uit :-) 


  • Bosandoorn! :-)      Kan ik nooit genoeg van hebben ...  Ik heb nog een boszoom zonder.
  • Grote kaardebol :-D      Er kan er altijd ééntje bij!
  • Boerewormkruid     leuk!    Die was uit mijn bloemenweide verdwenen.  Tijd voor een herintroductie.
  • Grootbloemige basilicum ....  mmm heerlijk!  Maar een ware uitdaging - hoe hou ik de slakken weg?
  • Dille!  daar oogst ik nooit zelf zaadjes van - alle planten steeds geoogst en gedroogd: voor bij de vis :-d    dus komen zeker van pas.
  • Oost-Indische kers - de klimvorm :-)  Daar weet ik al een goed plekje voor!
  • Sla "red salad bowl"   ik ben echt benieuwd.
  • Bolderik ^^ heb nog wellicht zelf een kilo zaad!  Maar ik heb wel geïnteresseerden ;-)
  • Goudsbloem ... oei ... die ken ik alleen van naam.  Snel even naar wiki en ... blijkt een veelzijdig toepasbaar plantje te zijn :-)  Mooi, lekker, verfplant, geneeskrachtig en ... voedsel voor de gamma-uiltjes !!!  Nice!
Dit doen we volgend jaar nog eens?  Ja hé?

2 opmerkingen:

Iedereen is welkom om hier een berichtje achter te laten - maar liefst niet anoniem. Beledigende reacties en publiciteit worden verwijderd.